Edwine Willekens

3 oktober 1962

• Geboorteplaats:

GERAARDSBERGEN

Ik ben regio voorzitster van Samana Dender en Idegem alsook in het regiobestuur van okra en plaatselijk in Schendelbeke-Idegem. Bestuurslid van de seniorenraad te Geraardsbergen.

Hoe zou je jezelf in één zin beschrijven?

Ik ben iemand dat heel sociaal aangelegd is en ik sta steeds klaar om mensen te helpen! dat is mijn zorg! jouw toekomst!

De weg vooruit betekent voor mij

Aan de mensen hun toekomst denken! En het opnemen als mijn zorg voor minder bedeelden,ouderen, zieken en mensen met een beperking.Ook voor een mooiere start te bieden aan de jeugd en jonge gezinnen!

Wat is je favoriete plek in Geraardsbergen en waarom?

Onze stad heeft zoveel mooie plaatsen dat het moeilijk is een favoriet plekje te kiezen! we hebben een mooie markt met aangename terrasjes. Ons manneke pis dat te bezichtigen is! Een mooi abdijpark en onze Oudenberg. Talrijke bezienswaardigheden van onze rijke geschiedenis. ook onze buitengemeenten niet te vergeten ! Het provinciaal park DE Gavers en talrijke mooie fiets-en wandelroutes. Alles heeft zijn charmes in Geraardsbergen!

CD&V Geraardsbergen trekt in oktober naar de kiezer met een ploeg van sterke kandidaten, waarin verschillende mensen en groepen…